Längesedan?

Var längesedan jag upptaderade här faktiskt, men livet med sudden lever på som vanligt. Hade tänkt att hoppa lite igår på kvällen med wilma med vart så mörkt på uteplanen och ridhusets underlag gör tydligen om som är jävligt bra men gick verkligen inte att rida på då typ det var stenar där. Han var rädd för ngt när jag red ute på planen så jobbade bara lite för att få honom lugn och vart bara lite träning på skänkelvikningar i trav & skritt. Han var fin när spändheten släppte! (: Sedan var ju irene i njurunda igår och red ihop hela 56% och öors lag två kom tvåa! ni var värd att komma först, men livet är ju som det är 8) Nästa tävling är på näske hopp & dressyr, vill tävla km i hopp med men proppen kommer ju verkligen aldrig ut :S så har ingen koll på det än. Har fullt upp så hinner verkligen knappt träna för johanna heller, men blir kasnke imorgon! awesome :) tjong

vovve <3

Kommentarer
Postat av: scba

km i hopp blir i oktober. den 16, dagen innan km i dressyr =) tro ja hah

2010-09-14 @ 04:24:08
Postat av: Angelica

Hej! Vad roligt att se Zodiac igen - framför allt filmerna gjorde mig tårögd... Saknar den lilla kraken trots att det var så många år sedan han flyttade... Kul att han blivit en sådan stjärna på dressyr också, såg honom mest som hopphäst faktiskt :)

Kanske skulle presentera mig och tala om att det är jag som fött upp honom...

2010-10-10 @ 20:50:57
Postat av: Anonym

Va :D? skojjar du ? Kan jag få ditt nummer?

2010-10-20 @ 01:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0