Resultat Sommarcupen (:

Världens bästa häst ♥
61,4% i LB:1, fick ett avbrott av han i galoppen där 3:An sänkte oss men resten 6 & 7 er!
Dubbelnollade i båda hoppomgångarna vilket gav mig en tredje plats på tiden 37,71 tror jag. Han är bäst ♥ vi är på g.. övning ger färdighet

Btw, dagens var nog att irre placerade sig trea HON ÄGDE :D jag vart typ gladare än henne haha (: Sedan att DONNA gick så jävla bra helt ärligt, det var helt sjuk vad pennan och hon tagit sig upp.. awesome. Grattis till alla som blev placerade, kul även att annan placerade sig med hannas häst, såg inte lättriden ut så var kul att det tog en plats!

Fint avslut vart max där vi även träffade fälldinarna, malin & borg öhöhöhö 8) OCH en kusk (;



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad gullig du är som tar upp mig och Donna! Blir nästan lite tårögd av berömmet :')

2010-08-30 @ 16:30:57
URL: http://horseinspiration.blogg.se/
Postat av: emelie

Hhihi, sa de typ 2-3 ggr till irene & wilma :D jag var facsinerad och det var dagens på tävlingen!!!

2010-08-31 @ 23:04:20
Postat av: Anna

:)

2010-09-02 @ 10:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0