Heldag i stallet?

varit i stallet i 10 timmar, hahah vad har jag gjort? har hängt med irre & wilma hela dagen (: Jag red igenom dressyrprogrammet, hjälpte wilma med hoppning.. de vinner imorgon, smörjt allt & packat klart! fodrat på öor, tagit in våra hästar och nu? sängen och film (;  btw, jag och irre orkar inte knoppa imorgon vi pallar verkligen inte bry oss haha.. 8) blir LB:1 & 60 & 70 imorgon, vi tävlar verkligen bara för kul (: det som är så skönt med personerna som står i vårat stall.. lovely ni är bara bäst! blev en tur till max mitt i allt med ahah, frächs luktade stall och var smutsig,men who cares? (; linn kommer nog imorgon asum, ska sova natti

Kommentarer
Postat av: Stella

haha, spirre är bäst :PpPppP

2010-09-03 @ 17:10:36
URL: http://dufina.se
Postat av: emelie

ehm.. k

2010-09-08 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0