Anna Jadelius träning

Tränade mellan 8-9 för Anna jadelius! Jag har ritat på paint och ska försöka förklara övningen! (:




Började med att vi hoppade fram på 1&2 från båda hållen, hinder 1 var räcke och 2 plank.
Sedan la vi till nummer 3 som var först en bom sedan två sockerbitar med en bom och sedan kryssoxer.
Sedan gjorde vi bana av allt och hoppade i ordningen som står..
Först komb 1+2, sedan vänster på tre, sedan vänster runt banken och på hinder nummer 4 (som var oxer med en låda under) höger direkt på 5:an (räcke)
Hoppade först en vända ca runt 60-70. Sedan frågade anna om jag ville hoppa högre och det ville jag så det blev banan på 90!

Sudden var lite trött men var asfin! Han hoppade allt ändå, stannade inte en gång. Även jag var lite trött pga att jag tränar innebandy en timme innan.. Vi tränade även lätta galoppombyten och även där var han fin. Blev dock inga bilder men nästa onsdag fotas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0